filmkväll

i kväll har vi kollat på två filmer.. Först blev det en skräkis.. fy vad läskig den var. kände att det fick bli en till film för att kunna somna sen.. Så vi slog på en triller.. Önskar nu att vi stanat vid den första..

Denna film handlade om en tjej som blev av med huset för att komunen hade gjort fel och sa att hon hade skatteskulder för ett företag som hon aldrig hade ägt..  I alalfall så flyttade en ny familj in i detta hus medans allt var i utredning. Och hon skulle få tillbaka huset.. men han ville inte sälja tillbaka det.... Det ena läde till det andra och det blev ett väldigt sorligt slut..

Anledningen till att jag tyckte denna film var jobbig var för att ett barn dog.. Jag kännde med pappan och mamman.. kom så väl ihåg känslorna när Robin dog.. Urs och fy säger jag bara..

Men i annat fall så var filmerna jätte bra.. Den första filmen heter Amytivill 2 och den andra Ett hus av sand och dimma. Jag kan varmt rekomendera båda..  Men nu är klockan mye och jag ska upp tidigt i morgon så nu blir det att försöka sova.. inte för att jag tror att jag kommer kunna somna så lätt i natt..

Kram till er alla i alalfall och sov gött alla fina där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0