snille blixt

nu har jag bestämt mig.. Jag har tagit min sista cigg.. denna gång ska jag klara det och jag vill blogga om det..
Kanske kan man med det hjälpa någon annan att sluta.. eller få stöttning, tipps och ideer..

Med ett rökfritt liv kommer jag må bättre. Ha mer pengar över. Öka chanserna för ett bra och spännande liv. Och självklart öka chansen för att få ett frisk barn i framtiden.

Röker man inte så ökar chanserna med att bli gravid. Att röka under gravidteten ökar chansen för astma och andra sjukdomar hos barnet samtidigt som risken att få ett mycket litet barn är väldigt stort..

Följande länk tar dig till min sluta röka blogg..

http://smultronrtbebis.blogg.se/slutaroka/?tmp=14185552

Vi syns där.. nu ska vi alla bli rökfria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0