Utekväll igen

Jaha nu blev det ut igen!!

Vi funderade länge och väl på att gå ut.. vi sa vi ska ju ut nästa helg.. är ju lönehelg och då kommer ju det vara mycket folk.. helgen innan löning är det la ingen.. Men de som är ute då är ju de som har pengar (rika) och ska man ragga vaför inte ragga på de som har stålar.. :P

Vi åkte i allafall ner till LKPG och gick in på Hamlet.. Inte en kotte nder 40 :S..
Vi gick vidare till plaza,, inte en kotte över 20.. Nä urs.. ingen helg för oss mellan 20 0ch 40 kan jag ju säga.. Men jag hittade en söt vakt att flörta lite med.. :P J hittade en kille med att flörta med..

Idag är jag bakis.. fan bukar alldrig bli bakis ju.. men det blev nog lite för mye igår.. Innan vi äns han ut på krogen så han jag däcka och springa på toa fler gånger.. På vägen till baren hosta jag och fräste en del med.. urs vad jag mådde illa..

MEn väl inne gick det.. bra och vi hade kul i allafall..

Nu ska man försöka orka städa lite här.. det kan behövas..

Kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0