utgång fortsätter

Så Vi var in på Hamlet i Linköping. Där var det inte mycket folk så vi gick vidare. Tog en sväng förbi Harrys men där var kön två mil lång. Det var kallt och vi kände inte för att stå där och vänta. Så vi gick vidare och hamnade inne på Möners (tror det stavas så).. Där var det inte häller mycket folk men jag tog en öl där i allafall och vi satt och prata ett tag.

Det kom en kille och satt och prata med oss.. han fråga om vi viste var toaleten var. Sen tände han vårt ljus vid vårat bord och sa att hans vänner var någon stans där på puben. Sen reste han sig och gick ensa, ut ur puben.. 
ÖÖÖÖ han skulle ju på toa och var var hans kompisar då??? Ja ja

Sen kom en annan kille och satte sig hos oss.. Han fråga om vi skulle stanna där eller om vi skulle vidare.. Klockan var då nästan ett och de skulle stänga möners så vi gick tillbaka till Hamlet.

På Hamlet kom han i gaderoben ihåg oss så vi behövde inte betala för jackorna vilket var nice.. Lyckades även bli bjuden på en drink på Hamlet..

Klockan tre stängde de på Hamlet och det blev hemfärd.. Jag hade skit roligt. Det var första gången jag var ute på krogen på kanske 5år.. Men så jag skratta och jag sömnade gött den natten kan jag lova..

Dagen har varit jätte seg och jag har varit trött.. blev att sitta och prata en stund när man kom hem sen blev det ju dator med så klockan blev närmare 6 innan man somnade.. men som sagt fan vad kul man hade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0