Bekräftelse

Jaha. Då har jag fått det bekräfftat..

Fick idag veta att mina tidigare misstankar om att Robins pappa var otrogen när vi var tillsamans stämmer. Han har blåförnekat det hela tiden men idag fick jag veta att han sagt att han har vart tillsammans med sin nya tjej i mer än ett år.. Okej.. Robin föddes den 25 mars.. Hmm då var vi fortfarande tillsamans.. Med andra ord så var han otrogen med den ny tjejen som snart ska ha deras barn.. En pojke har jag fått veta att de ska ha...

Fy FAN säger jag bara.. och så satt han hela tiden och sa att han saknade mig och bebisen... och sammtidigt så var han tillsamans med den andra tjejen... Han sa flera gånger att han var sur för att hans ex var otrogen och att han aldrig skulle vara det.. Han sa dagligen till mig hur mycket han älskade mig.. När jag dumpade han så sa han att han älskade mig så mycket och han ville att vi skulle försöka få barn igen. Han var så ledsen för att jag lämnade han.. Och samtidigt satt den andra tjejn hemma och väntade på honom.. Undra om hon visste om att jag var gravid med hans barn. undrar om hon visste om hur mycket han sa att han älskade mig och att han grät för att jag lämnade honom.. ???

Och sen då.. vi strullade ju fram till början av maj.. Undra om hon vet om det.. Undra om hon vet om att han under fler månader skickade sms till mig och sa hur mycket han älskade mig efter Begravningen med.. Att han ville ha mig tillbaka fast han tydligen var tillsammans med den nya tjejen.. 
Han tar tydligen väldigt lätt på ordet älskar.. Att säga att man älskar någon gör man inte om man inte verkligen gör det.. undrar om han sa det till henne med samtidigt som han sa det till mig.. det måste han ju ha gjort med tanker på att hon måste ha blivit gravid i Augusti och då skrev han fortfarande till mig att han älskade mig..

Jag har någon jag älskar.. Jag har någon som ställer upp för mig i alla väder.. Och jag tar inte lätt på ordet älskar.. Säger jag att jag älskar någon så gör jag det.. Det är inget jag bara vräker ur mig som vissa andra gör..

Fy fan för karlar.. (Det är tur att det finns vissa som inte följer den strömmen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0